În plină pandemie, Sophia a făcut investiții de 1 milion de euro!

Showroom. Depozit. Atelier de creație. 2300 de mp construiți și amenajați

Sophia înseamnă curajul de a ne jucă cu formele, culorile, liniile, modele pentru a putea decora spațiul personal al fiecărei case într-un stil armonios și elegant. Pentru noi pandemia a însemnat muncă, reinventare, reconstrucție și modernizare. A reprezentat o perioadă aglomerată și o investiție de capital de 1 milion de euro, bani luați prin IMM Invest.

O dată cu împlinirea celor 18 ani de activitate în România, cel mai mare brand românesc de decorațiuni textile, cu 30 de magazine la nivel național, a avut nevoie de o extindere, de un proiect într-o nouă locație care reunește noul showroom, depozitele și noul atelier de producție. “Planul ambițios a făcut parte din angajamentul companiei față de magazinele fizice din Iași, deoarece s-a simțit nevoie unui spațiu mai mare, unde clienții să poată vedea mut mai bine gamele de produse, unde noile colecții de mobilier să aibă un loc de cinste, astfel încât să se integreze cu restul decorului. Se simțea nevoia unei schimbări, iar pandemia nu ne-a făcut să dăm înapoi, dimpotrivă, ne-am modernizat, reinventat. Și cel mai important, când alte companii își restrângeau activitatea, Sophia România a reușit să creeze noi locuri de muncă. Sunt mândră de toată echipa, le mulțumesc și pe această cale pentru susținere, pentru dăruirea de a-mi fi alături, unii dintre colegi chiar din 2004”, mărturisește Anamaria Ștefan Georgescu, CEO Sophia România.

O imagine reînnoită și o investiție de 1 milion de euro

Compania a investit 1 milion de euro primiți prin programul IMM Invest, un program guvernamental care ajută întreprinderile mici și mijlocii din România să își asigure capital de lucru și de investiții în contextul actual. Perioada de rambursare este pe o perioadă de șapte ani.

Sophia rămâne dedicată clienților săi și în 2022, după 18 ani a mutat sediul din Valea Lupului pe Bd. Poitiers, Nr. 5 A. Mutarea sediului a inclus depozitele, unul dintre atelierele de creație și showroom-ul din Valea Lupului. O imagine reînnoită nu doar a showroom-ului, ci și a atelierului de producție, unde am reușit să ne aliniem noilor tehnologii folosite peste hotare în materie de utilaje performante de producție – mașina conveior, mașina de călcat cu tambur – care au dublat capacitatea de producție.

Compania a investit o parte din bani și în construcția unui sediu administrativ de 2300 mp, care include și depozitul de 500 mp. Era nevoie de această investiție, deoarece, în anul 2021 am deschis șase francize în Romania și o franciza în America, la Miami. Cele din România sunt în orașele: Cluj, Roman, Focșani, Constanța și două în Sibiu. În acest context am fost nevoiți să punem la punct procesul de logistică și de producție pentru a avea un timp de livrare optim și a acoperi cererea foarte mare pentru cele 30 de magazine în care avem desfacere în acest moment. Acum, putem afirma că am reușit să mărim stocurile de țesături existente cu aproape 40%.

Această investiție este începutul unui plan ambițios de a transforma o mare parte a rețelei Sophia. Showroom-urile Sophia sunt și vor rămâne esențiale, deoarece reprezintă puncte privilegiate de contact cu clienții noștri. Rolul magazinelor este în evoluție și credem că vor exista magazine unde clienții vor putea intra să admire, să aleagă și să poate discuta cu un consilier. Showroom-urile Sophia se concentrează pe inspirație și experiență.

Noul concept de showroom Sophia

Sustenabilitatea și îmbunătățirea experienței de cumpărături ale clienților formează baza pentru designul noului concept de magazin Sophia. Din perspectiva designului interior, showroom-ul din Iași, acum de 200mp, are nuanțe calde și baze de culori neutre, care sunt combinate cu materiale naturale și iluminate astfel încât culorile să-și păstreze naturalețea. Clientul va simți că magazinul este inspirat din valorile consultanților săi – căldură, naturalețe, spirit vesel, generozitate, dorința de a împărtăși momente unice, aspecte care stau la baza echipei Sophia și care se reflectă în întregul magazin renovat.

Împărtășind dorința clienților de a aduce acasă elemente decorative unice, am introdus în noile colecții de mic mobilier – scaune tapițate, paturi tapițate, fotolii, canapele. Toate acesta pot fi configurate cu țesăturile dorite dintr-o paletă diversificată de opțiuni. Se poate alege culoarea zonei metalice și a altor accesorii, totul se realizează la comandă în atelierele noastre, iar transportul și montajul este realizat de echipele specializate.

Anamaria Ștefan Georgescu a spus că încearcă să răspundă nevoilor comunității locale din Iași, dar mai ales trebuie să susțină dezvoltarea noilor proiecte, a noilor magazine în sistem de franciză care urmează să se deschidă anul acesta în Brașov și Sibiu, dar și a proiectului din Miami. “Cu 1 milion de euro am reușit să construim, să amenajăm și să extindem capacitatea companiei. 2300 de metri pătrați, multă muncă, ore nedormite. Dar am alături oameni dragi care mi-au demonstrat încă o dată că sunt alături de idealurile mele, că urmează principiile Sophia de atâția ani. Vom munci în continuare, iar noii colegi – 10 din India care lucrează  în depozit și în atelierul de creație, precum și cei 2 din Ucraina, alături de noi vor reuși să aducă zâmbetul pe fețele clienților după fiecare proiect finalizat.”

Noul magazin Sophia din Miami, SUA

Sophia a reușit să își creeze în cei 18 ani de activitate un brand în piața de decorațiuni interioare, iar noile investiții reușesc să accelereze expansiunea atât în țară, cât și în afara granițelor.

Dacă încă nu ai intrat în universul Sophia, te invităm să ne vizitezi în oricare din magazinele noastre și să devii parte din povestea noastră!

No Comments Yet

Comments are closed

FOLLOW US ON