Fac parte din marea familie Sophia Home Decoration. Sunt mândră de realizările mele. Cu siguranță, peste 20 de ani tot aici voi fi

Culoare, rafinament și bun gust

De la absolventa Facultății de Economia Turismului și Serviciilor din cadrul Universității de Petrol și Gaze, până la activitatea de soție și de mamă a doi copii… Amalia Alexandru crede și acum, după 11 ani petrecuți în marea familie Sophia Home Decoration, după mii de case decorate, că mai are multe de învățat. În magazinul de pe Str. Vasile Lupu nr. 2, Amalia Alexandru a reușit să transforme pasiunea pentru frumos, pentru decorare într-o artă, iar dragostea pentru oameni a ajutat-o în fiecare zi să ofere consultanță de specialitate, recomandări și sfaturi.

Sophia m-a inspirat, familia m-a susținut, iar pe echipă mă bazez

Fiind o persoană hotărâtă și fermă în deciziile luate, Amalia a primit sprijinul total al familiei în momentul în care a luat decizia de a se alătura rețelei de magazine Sophia din toată țara, prin deschiderea unei francize în Ploiești. Și-a dorit, mărturisește antreprenoarea de 40 de ani, să facă parte din această familie, a simțit că rezonează cu acest concept. “Sophia m-a inspirat prin culoare, rafinament și bun gust.” De la decizie, până la deschidere nu a fost un drum atât de lung. Cea mai mare dorință era să deschidă cât mai repede showroomul, să-l decoreze până la cel mai mic detaliu, să fie acolo pentru ultimele retușuri, și să primească cu zâmbetul larg fiecare om care iubește frumosul și lucrul bine făcut, ales cu sufletul. Și a reușit.

Chiar dacă la început credea că poate să facă totul singură, echipa, oamenii de la Sophia Ploiești au ajutat-o în fiecare moment. “am avut grija să îmi aleg și să îmi atrag lângă mine oameni frumoși, pasionați si perseverenți cu care am făcut și fac echipă si fără de care nu as fi avut rezultatele de astăzi. Le mulțumesc că au stat lângă mine mereu, că m-au acceptat așa cum sunt, și cu bune și cu rele. În special aș vrea să mulțumesc Georgianei Petcu, omul pe care mă bazez cel mai mult și în care am încredere că poate gestiona orice fel de situații, proiecte, lucrări atipice și clienți cu idei aproape imposibil de realizat.”

Marketingul unu la unu. Dacă vrei oferi o experinţă de neuitat, clienţii te vor recomanda și altora.

Când vorbești cu Amalia despre Sophia, simți implicarea, simți că trăiește, respiră și se dăruiește trup și suflet fiecărui proiect. Știe absolut tot despre clienți. Un client mulțumit îți poate aduce alții noi, îți face reclamă. Iar clienții care revin în magazin, chiar și după cinci ani te fac mândru de munca ta. Iar clientul a fost mulțumit de munca ta. Suntem oameni, suntem diferiți, avem așteptări diferite, idei și concepții diferite, dar pe toți ne unește dragostea pentru frumos.

Ce facem la Sophia Home Decoration este un marketing unu la unu. Oferim consiliere atât în magazin, cât și la domiciliu. Personalizăm fiecare produs, de la perdele, draperii, până la pernuțe sau scaune tapițate. Și facem toate aceste lucruri pentru a îndeplini nevoile specifice ale clientului

Retenția clienților, loializarea, gestionarea cu tact și profesionalism a relațiilor sunt filosofiile după care orice consilier sau designer de la Sophia este condus în fiecare moment. Pentru că un client mulțumit va fi cel care îți face reclamă, promovează produsele și serviciile. Investim mult în relația cu un client, reușim să construim relații de încredere cu fiecare în parte. O rețea de clienți devotați, care revin de fiecare dată în magazin sau sună pentru o consiliere, chiar și post-achiziție este extraordinară . Este cea mai bună formă de publicitatea, cea mai credibilă și cea mai ieftină.

“Clienții noștri nu ne uită! Sunt foarte mulți care revin în mod constant atunci când își redecorează casa, când și-o schimbă, când amenajează casa copiilor sau pur și simplu când vor să vadă ce noutăți mai avem. Avem mulți clienți care au revenit și după 5-6 ani la noi, au fost la fel de mulțumiți ca prima dată și ne promit că vor mai trece pe la noi. Aceasta este cea mai mare satisfacție! Atunci când clientul revine încântat si ne si recomandă este semnul clar că ne-am făcut treaba bine și că am fost apreciați.”

Sophia, un business pentru femei?

Sophia este in principal un tip de afacere pentru femei, însă în ultima perioadă  tot mai mulți bărbați sunt interesați de francizele Sophia. Probabil amenajările interioare și, în special, amenajările cu țesături, este o ramura care s-a dezvoltat destul de mult în ultimii ani și văd în asta o oportunitate de business. Cei mai mulți bucătari, chefii cu stele Michelin, sunt bărbați, cu toate că se spune că regina bucătăriei este femeia. Cu siguranță, și în domeniul amenajărilor se remarcă o atracție pentru frumos și din partea masculină.

Stiluri și topuri

Sophia Home Decoration  te inspiră prin culoare, originalitate și rafinament. După ce recomanzi clienților diferite stiluri de amenajare, este destul de greu să te oprești la unul preferat. Pentru că despre fiecare în parte,  Amalia vorbește și reușește să te atragă cu acel ceva. Varietatea mare de țesături din colecțiile Sophia acoperă cu succes toate stilurile. “Deși de-a lungul timpului am avut înclinații de moment pentru un anumit stil, am încercat mereu să nu am un stil preferat. Asta mi-a dat libertatea de a mă mișca cu ușurință printre aceste stiluri de decorare și de a folosi o paleta cât mai largă din țesăturile SOPHIA, valorificând aproape toată gama de colecții care există. În alegerea stilului am fost inspirată de oameni, de casele lor, de ideile lor și gasesc  mereu ceva ce se potrivește personalității clientului.”

Iar un top al produselor recomandate clienților este uneori imposibil de realizat. Dar a reușit să se oprească la trei. Nu știu dacă cineva intră într-un magazin Sophia se poate opri doar asupra a trei produse. Este imposibil, iar pentru mine, care am avut în mână mii de țesături cu atât mai greu este să fac o alegere. Un top 3 de moment ar fi: Perdea Georgette, Draperie Velvet Arena, Draperia din catifea printata Valparaiso…”

Un gând de final… “Sophia este un exemplu de continuă reinventare, de bun gust și frumos. Activitatea mea în cadrul acestei rețele și a acestui brand a dus la o colaborare foarte strânsă, iar în acest moment nu simt că există o diferență între un magazin propriu Sophia și o franciză Sophia.”

Amalia Alexandru, manager franciza Sophia Ploiesti

0728 438 250

No Comments Yet

Comments are closed

FOLLOW US ON