Interviul lunii cu Petronela Bruma: ” Sophia nu inseamna doar un job. A devenit o dependenta, o placere. “

O mare parte a succesului unei companii, indiferent de marimea acesteia, depinde de valoarea si calitatea angajatilor ei. Pentru compania Sophia, angajatii au un rol foarte important in procesul de dezvoltare si creare a unui business sanatos si profitabil.

Astazi va vom prezenta un interviu cu Petronela Bruma, Coordonator Departament Deco, unul dintre cei mai vechi oameni din echipa Sophia, pentru a afla cum se vad lucrurile din interior, ce inseamna o zi normala de lucru, care sunt provocarile cu care se confrunta zi de zi la Sophia, dar si satisfactiile si recompensele la locul de munca, si multe alte informatii interesante.
petronela-bruma-21. Petronela, spune-ne de cat timp lucrezi pentru Sophia?

Lucrez in Sophia de aproape 3 ani. Mai exact din mai 2014. Tin minte si acum, cu exactitatea unui ceasornic momentul primului contact cu Sophia. Interviul de angajare l-am avut pe 28 aprilie, iar de pe 5 mai am devenit membru cu acte in regula al echipei Sophia.

2. Cum decurge o zi normala la birou?

Buna intrebare. Imi vin in minte cel putin 5-6 raspunsuri la aceasta intrebare. Sophia nu inseamna doar un job. A devenit o dependenta, o placere. E acea provocare de care am avut si am nevoie pentru a functiona la cote maxime zi de zi. Ba mai mult decat atat, job-ul in aceasta firma a constituit elementul de care aveam nevoie pentru a ma dezvolta si din punct de vedere personal, nu doar profesional. Si nici nu are cum sa fie altfel cand in fiecare zi intru in contact cu oameni dintre cei mai diversi (clienti, parteneri interni si internationali) si zilnic invat sau descopar ceva nou.

3. Care sunt lucrurile pentru care vii cu drag la locul de munca?

In primul rand vin din placere. Sunt unul dintre acei oameni care daca nu face cu placere un job, prefera sa nu il faca deloc sau il fac fara sa dea randament. Apoi vin pentru a invata, pentru a-mi testa limitele. Vin pentru ca aici ma simt aproape ca acasa (de fapt petrec mai mult timp la munca, alaturi de colegi decat acasa cu familia). Si mai vin cu drag pentru ca sunt mandra de rezultatele mele.

4. Care a fost cea mai mare provocare de pana acum si cum ai reusit sa o gestionezi?

Preluarea postului de Coordonator Departament Deco. Consider ca a fost si este o provocare pentru ca intotdeauna am „fugit” de șefie (glumesc). Consider ca este cea mai mare provocare de pana acum, pentru ca aceasta functie inseamna coordonarea unei echipe de 4 designeri si 3 montatori; 7 oameni direct răspunzători de proiectele din zona Moldovei. Este o provocare pentru că odată cu această poziție mi-am asumat rolul de imagine a companiei în relația cu clienții, în dezvoltarea parteneriatelor cu designeri, arhitecți și oameni de business din regiune. Pentru că în mâinile mele stau rezultatele unui întreg departament. Noroc că îmi place la nebunie ceea ce fac. Și, mulțumesc lui Dumnezeu, de aproape 2 luni de când fac asta, fără modestie, declar că gestionez situația cu succes (dovadă sunt rezultatele cuantificabile în cifre) bazându-mă pe intuiție, pe simțul meu analitic, pe faptul că sunt ceea ce noi aici in zonă numim un om chițibușar, atent la fiecare detaliu și care nu se lasă până când lucrurile nu ies perfect.

5. Cum ai descrie in 3 cuvinte compania Sophia?

Doar 3 cuvinte? Mai greu, dar o sa incerc. O companie cu un potențial incredibil, inovatoare, un brand solid.

6. Care este relatia cu colegii la locul de muncă?

Asa cum am spus mai devreme, aici mă simt ca în familie. O adevărată familie în cadrul căreia mai toți lucrează cot la cot pentru a ajunge cât mai sus. O familie in care ne ciondănim, ne dăm palme și-apoi ne îmbrățișăm și continuăm să muncim pentru a duce la bun sfârșit principala sarcină: să transformăm, așa cum ne pricepem noi mai bine, visele în realitate.

7. Prin ce se deosebeste brandul Sophia de ceilalti competitori?

In primul rand, ne deosebim de restul firmelor specializate pe decorațiuni textile prin faptul că oferim un pachet de servicii complet, plecând de la consilierea la domiciliu când clientul oferă informații despre ceea ce îți dorește și se face o primă propunere de design, și mergând până la montaj și servicii de întreținere la domiciliu. Un alt aspect care ne pune în avantaj este gama extrem de largă de produse: orice fel de decorațiune textilă în peste 800 de modele diferite.

8. Cum ti-a schimbat Sophia viata?

Trebuie să recunosc faptul că într-adevăr Sophia mi-a schimbat viața și pe mine destul de mult. În cei trei ani de când sunt în firmă m-am maturizat foarte mult grație diverselor experiențe. Am crescut personal și profesional. Am legat prietenii ce îmi doresc să fie pe viață. Am învățat o mulțime de lucruri pe care din altă parte nu aș fi avut de unde să le învăț (nu doar în ceea ce priveste domeniul designului interior ci și pe partea de networking, management, sales, psihologie etc).

9. Care sunt momentele cele mai placute din experienta ta la Sophia?

Cele mai plăcute momente sunt acelea când deschid e-mailul și văd câte un mesaj de la clienții mei spunând un simplu “Thank you Petronela for the beautiful products”. Când deschid Facebook-ul și văd pe paginile partenerilor noștri fotografii cu proiectele de care m-am ocupat. Când la zile de sărbătoare, de naștere ne adunăm toți cei 50-60 de omuleți și ne bucurăm împreună.

10. Daca ar fi sa o iei de la capat, ai alege acelasi loc de munca?

Da. Cu același entuziasm. Cu aceeași bucurie, implicare, pasiune. Cu același devotament și drag.

No Comments Yet

Comments are closed

FOLLOW US ON