Cum dezvolți un brand cu 4000 de dolari?

Afla cum a reusit Anamaria Stefan sa dezvolte un brand cu 4000 de dolari

Într-un interviu pentru Ziarul Financiar, Anamaria Ștefan a dezvăluit cum a reușit să creeze un brand pornind de la o moștenire. Poveste de succes pe care a pornit-o în 2004.

Perdele cu design personalizat, pernuţe cu aplicaţii realizate manual în toate formele şi nuanţele. Dar si fotolii tapiţate cu aceleaşi material ca draperiile sau cuverturile în tot felul de culori. Modelele şi materiale domină spaţiul comercial care ocupă patru niveluri într-o clădire veche din apropierea Gării de Nord a Capitalei.

Compania Sophia dispune de o reţea de 23 de magazine, dintre care 17 sunt francize.  Spaţiul deschis de câteva luni în Bucureşti este un fel de fanion. „După ani buni de căutări şi încercări, acum ştiu exact direcţia în care trebuie să merg, care este nişa mea“, a spus Anamaria Ştefan pentru Business Magazin.

Cum a dezvoltat un brand cu 4000 de dolari?
Pentru a ajunge aici a avut nevoie de ani buni de căutări şi încercări. Fondată în 2004, firma vindea iniţial produse tradiţionale din India, sub marca Sophia Incredible India. Ulterior a facut trecerea de la aceste produse la perdele si draperii. De 16 ani Sophia Romania aduce frumusetea in casele oamenilor. Atat in Romania, cat si international. Unde draperiile Sophia au decorat si camerele unui castel din Franta.

Antreprenoarea ieşeancă nu foloseşte un discurs de tip corporatist şi povesteşte deschis despre cum a construit afacerea. In acest moment are un business cu  54 de angajaţi, dintre care 25 lucrează în producţie. 
Daca va doriti sa aflati mai multe despre cum puteti conduce o franciza Sophia puteti sa cititi aici .

No Comments Yet

Comments are closed

FOLLOW US ON